Thursday, March 10, 2011

lalalala~~~

ari nie???apa jdi erk...ntahla nda ada apa2 yg best berlaku ari nie....just menyesuaikan diri dgn kwn2 yg agak lama x bertegur n rombakan tmpt dduk di kelas..huhhh....adala sorang hamba ALLAH nie....dlu mmg kami rapat...bak kata org AIR YANG DICINCANG TAKKAN PUTUS....cewahhh....:).tpi sejak awl taun nie...tegur pun jarang2....tpi ari nie mmg AJAIB....aku msih rsa kwn aku 2 rupanya msih kwn aku...hehe....btw apa2 pun jdi kami tetap kwn......mcm mna jahat pun dia ttp kwn aku.....n today ada jgkla perubahan kat kelas bila slh sorang kwn aku yg breakup diorang kapel SEKELAS.....but they still kwn....mmg nmpk perubahan 2 dlm kelas......diorang x mcm dlu...but we ar SUN SIBLING's...we always 2gether....after abis je skola..time to rest for a few minutes....smbg lgi dgn kelas + huhhhh.....mmg penat....maka skit kepala aku pun mkin bertambah2 mcm nak meletup..tpi kwn2 aku bnyk tlg..tlg apa???...tlg nie ha----->aku tgh skit2 pun diorang sempat bt aku gembira dgn jenaka diorang 2 ( loyar buruk yg bnyk)..hehe.....abis plak kelas + time utk blik rmh....so aku pun jln2 dri kelas smpila depan gate(hehe...crt secara teliti)...sje nak pnjgkan crt)...my mum da tng dpn gate dgn krt yg tersergam indah..wakaka....smpi je kat rmh rht2 kejap bersiap sedia utk p exercise.....ari nie senamrobik...n have to wear PINK shirt....so smpi je kat dewan kompleks sukan..perghhhh suma org pakai bju PINK....hehe..my FAVOURITE colour..blik da jam 6...penat semakinla ber+...tpi apapun stdy xblh tngl...bermulala date dgn buku2 aku...hehe...me said kat buku:buku2...jgn boring sy ye...ari2 sy bukak awk..huhu...sbb awk lawala buku...sbb 2 sy bukak...;)and to achieve my success..."ME" kenala RAJIN~~STDY SMART NOT STDY HARD.....hehe..... i2 je crt utk ari nie wahai blogku n kwn2ku...hehe..nite....mmmuuaahhh...

No comments:

Post a Comment