Sunday, July 3, 2011

erti seorg kawan~~~

salam suma...lmanya dah xupdate blog kesygn aku nie..hehe...dunia ku amat busy skrg...nie pun curi2 untk melapangkan diri......so many stories......at 1st nak crt pasal kwn aku nie...dlu ko mmg kwn aku...tpi skrg aku da x rsa ko kwn aku...dgn perangai ko yg sebegitu....mmg sakit ati aku bilaa dipikirkan balik....kita hanya berkwn smp stpm...lpas 2...aku ingin jauh dri ko yg dlu dianggap sng kwn rapat.....huhu.....2ndly...story of today......about my mum.....she's going back home already....im happy 2 see her....but kurus sikitla...awwww...hehe..slim gitu.....hope mama cpt sihat.....:)
3rdly....mng nie dmm plak....maybe bcoz of my mum xshat.....me pun rsa lemah je....ngeee...apa2 pun....life must go on...stpm jap je lgi...then nak rht sepuas2nya pn blh......salam

No comments:

Post a Comment