Friday, November 4, 2011

hye suma.....
ari nie bt kali ke 2 aku meng'update'kan blog aku.....
maybe skrg hati aku x tenang.....jdi disnila tempat aku meluahkan perasaan aku....
iya!!! aku rindu dia......air mata aku mengalir lagi......kenapa ssh sgt utk aku melupakan dia.....
mungkin nie suma ujian utk aku.....
but why me????????????
when i need him......he is not by my side.....i really2 need him.......but with the same time....
i have to try to forget him....he just a memories in my life.....i will seat for STPM
just a few days its 17 days to go......
im trying to put the problem away from me......yes!!!! aku perlu kuat......
aku xkan beralah.......suma 2 just srabut kan otak......memang aku lemah di saat dia mengatakan kata 'putus'....menangis tiap2 malam......bukannya dia rsa apa yg aku rsa skrg.....so let it be......i have to be strong!!!! go IDA!!!!!go!!!! wish me luck guys.......sorry guys entry nie berserabut skit#cause otak pun bercelaru......nite......:)

No comments:

Post a Comment